31 December 2012

Satu satu memori spinning in my head . Lepas satu , satu !

Bgn dh lah lambat , kg baru takde air . Berlari turun rumah naik kete pegi sekolah , mandi kt sekolah . Selalu naik kaki , haritu sbb air takde naik kete haha malu orang tau . Orang lain pg sekolah bawak buku laptop bagai , aku dgn sarah bawak toiletries dgn towel . Mandi dkt toilet gym . Sbb paling besar , paling selesa . Keluar dr gym terserempak dgn klasmet sume tanye kenapa rambut kami kuncup sangat hahaha

Putus cinta dgn jantan dah lama tp situasi tahi drag aku sampai neraka . Kawan2 cakap let's konsert . So here we go konsert amy search ! Malam tu dia ada tapi aku dapat palit tahi . Tapi takpe sebab ade kawan boleh nyanyi boleh peluk cium sampai surga ilahi . Siap masing2 jadi fashion police kutuk dressing sesama sendiri . Dlm hati menangis tgk dressing sendiri hahaha

Nak pg beach , ade yang tak penah naik kapal terbang lg , so yeah satu hari dekat resource center we decided to take a plane to langkawi . Here we go langkawi , katanya ! Macam2 perangai syaiton keluar bile dah ramai . Ade 13 org kot ! Our plane was scheduled to leave before noon tak silap aku , tapi sbb stucked dkt kl central , bus penuh . Konon aku pm for tht trip jd aku kena bagi semua naik bus dlu. , faez as always , being extra protective and mok being extra sweet teman aku utk nexxt bus . End up aku faez and mok missed our flight . Semua orang dah sampai , ktrg still tgu nxt flight dkt lcct tu pon boleh pegi hasil kutipan beramai . Almaklum lah sesama makan duit mara . Mana ade gaji lg hahaha . Mcm2 ragam semua kena hadap , dgn sina 24 7 nak gambar dia dlm semua situasi , dak kecik nya hans isaac wanabe , sarah dgn ikan duyung nya , dgn anis perangai bebi monster die buat aku heart attack peppagi hahaha mcm mcm ! Ade sekali tu ktrg semua teringin nak naik banana boat , seksaited memasing tanye brader yg jaga tu . Tapi sbb sewa main dia too pricey , kitorang hanya mampu bergambar dgn banana boat je . Semua orang weh ! Semua orang amik tempat memasing ! Berebut nak kiri nak kanan sorg ckp aku tanak dok blkg , sorg lg ckp aku tanak dok kiri ! Mcm2 keluar tp end up semua tertib je beria bergambar hahahaha brader tu sumpah gelak tgk perangai babi ktrg hahaha

Ade sekali tu aku an sarah bosan , aku dh lupe siapa start cakap jom road trip melaka ! Haha dandan terus pg melaka ! Hirup abc kononnya femes dlu then rayap sampai ke all those historical buildings , pekena asam laksa , otw balik kete break down hahaha nak call parents mmg memasing jauh lah , call faez ! Sbb knowing him , die memang segigih nafas die tolong orang dlm kesusahan . Siap amar venom bagai sume nak dtg all the way dr wangsa maju pg melaka , nak amik kitorang . Nasib kitorang extra baik , tuhan tu dah memudahkan keje faez sume . Pakcik an tinggal dkt melaka gak , die dtg dgn kawan2 dia repair mini cooper sarah :) no word can describe perasaan malam tu kitorang balik mcm mana haha

Aku mmg pantang kalau ade road trip ! Asal takde keje je jom sana jom sini , payah berkawan dgn org org pantang jom nih ! Haha ade satu musim tu abah sarah masuk hospital dkt kuantan , sebab denggi ! Dgr suara member sedih , masa tu terus fikir je jom kontan ! Nasib masa tu aku dgn steng penanam anggur tegar dkt rmh . Haha steng cakap papa die ade habatus sauda air magic konon nya insyaallah boleh sembuh penyakit dgn izin tuhan . Pagi2 beli brekfes mcd buat bekal dalam bus dr terminal putra sampai ke kontan . Lepak dkt hosp sampai ptg lps kan hajat lepas tu lalala happy balik rmh dpt peluk abah sarah kan . Sampai kl dah malam pon happy sbb malam tu ktrg walloped tak hingat punya dkt kg bru sbb dh lama tak pegi . Hahaha

Masa bila aku dah lupe tp sarah nak balik muadzam . Yang penting zaman tu zaman mara tanggung kitorang lagi haha faez cakap jom aku hantar kau balik rmh , being aku yang suka enteframe ni memang aku ofer diri nak pegi skali lah kan . Otw to muadzam , kitorang bantai karoke sepuas hati , penat nyanyi , kite borak cite hati , bosan cerita kte sambung nyanyi , pastu happy2 kutuk keratong lah muadzam lah . How dare aku kutuk surga orang kan ! Haha ampun kan lah aku yang mcm haram nih hihi

Raya zaman sekolah dgn dorg aku rasa zaman paling gigih , lepas satu lori dtg rumah aku nti dtg rmh acik sarah lps tu dtg rmh faez ! Semua jenis keluar rumah muka happy perut senang hati :) ade satu harini aku sarah faez an , aku tak ingat sape lgg ikut ! Amar kot ! Haha berbekal kan hazab perangai cipskek masing2 ktrg takguna highway ! Ktrg lalu jalan kampung ! Pegi senawang ! Otw rmh jack , nyanyi2 mcm jalan tu apak kitorang yang punya , TIBA TIBA in the middle of the joourney , tayar kereta pancit ! To be sspecific dua tayar pancit ! Zzzemittt ! Masa tu kusut dah , jack si penyelamat dtg bwk tayar ! Sementara tgu jack dtg boleh lg bantai kfc dlm semakkkk ! Hahaha . Sampai rumah jack , wallooped nasi lemak A1 , haha berbbaloi pancit walaupon sampai dah nak larut malam haha

Banyak lagi ! Dugaan dan rintangan kitorang hadapi ! Merata mcm mcm lah nak cerita semua mcm kena buat buku ! Mati lah syok sendiri ! Sebenarnya aku tgh sedih tp ntah macam mana gigih nak tulis siap buat public statement sedih tu tak tahannn ya allah tlg lah , sesak dada ni kau pinjam kan aku terlalu lama .

Harini hari abah faez pegi . Aku sarah mun sina lepak dgn die smpi petang td . Masa balik tadi die siap sempat cakap gila tak puas hati tak dapat peluk ktrgg ! I was like weh I need tht hug so badly tp family die ramai kang semput dada tgk anak muda bepelukan kn TT

I SUPER NEED A WARM HUG , warmest huggggggg
Please :(


Kalau office ni nama dia Alias & Co takpon Rasid & Co dah lama aku mintak balik EL ! Kalau Arshad & Co dah lama aku mintak cuti dua bulan TT

Otw pegi aku dengan sarah ade borak , harini bahagian faez , sbb sarah ade hal dekat kl , dia turun . aku plak TIBA TIBA kena keja malam seminggu . Tuhan dah susun atur supaya kami boleh jumpa dia harini . Sarah all the way dari muadzam , aku yang keje morning shift dah berbulan lamanya kena masuk night shift . Sekarang , waktu ni , saat ni , aku duduk dekat ofc ni terfikir , bahagian aku harini , macam mana nak kira ?


Allahhuakbar


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: